Koulutus ja seminaarit

E-kirjaston teknologia- ja organisaatiopolut

Seurattavissa verkossa

Tule kuulemaan ja keskustelemaan tulevan kuntien yhteisen e-kirjaston teknologia- ja organisaatiovaihtoehdoista. E-kirjastohankkeen projektiasiantuntija Joona Kutilainen-Pennanen kertoo teknologiavaihtoehdoista ja projektiasiantuntija Seija Laitinen-Kuisma organisaatiovaihtoehdoista.

Tilaisuudessa on mahdollista esittää kysymyksiä, eikä siihen tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Suunnattu yleisten kirjastojen henkilöstölle.

Tapahtuman Teams-linkki

Tilaisuuden jälkeen ke 14.12. klo 10.15–11.15 järjestetään työpaja, jossa pureudutaan teknologia- ja organisaatiovaihtoehtoihin tarkemmin. Työpajassa on mahdollista antaa syvällisempää palautetta. Työpajaan mahtuu maks. 50 osallistujaa ja siihen täytyy ilmoittautua ennakkoon. Löydät työpajan ilmoittautumislinkin kirjastot.fi:n koulutuskalenterista itsenäisyyspäivän jälkeen.

Alkaa
Päättyy