Koulutus ja seminaarit

Digituen aamukahvit: Virtuaalikierros Hämeenlinnan pääkirjastoon

Seurattavissa verkossa

Seuraavat Lahden AKE-alueen Digituen aamukahvit hörpitään keskiviikkona 5.4.2023 klo 9.00 — 9.50. Tervetuloa mukaan kaikille kehittämisalueemme kirjastoammattilaisille avoimeen Teams-kokoukseen jakamaan hyviä käytäntöjä ja vertaistukea liittyen kirjastojen digituen järjestämiseen.

Huhtikuun Digituen aamukahveilla esittelyssä on Virtuaalikierros Hämeenlinnan pääkirjastoon. Kyseessä on ThingLink-alustalle 360-kuvia hyödyntäen laadittu virtuaalinen kirjaston tilojen esittely, joka palkittiin Fiksua työtä ‑maininnalla syksyllä 2022 Hämeenlinnan kaupungin työntekijöiden kehittämiä arjen innovaatioita ja onnistumistarinoita esittelevässä blogissa. Palvelua esittelee virtuaalikierroksen ideoija ja toteuttaja, Hämeenlinnan kaupunginkirjaston informaatikko Erika Kallinen.

Klo 9.00 Mediakasvatuskoordinaattorin ajankohtaiset digituesta

Klo 9.15 Virtuaalikierros Hämeenlinnan pääkirjastoon

Klo 9.30 Vapaata keskustelua

Klo 9.45 Yhteenveto

Klo 9.50 Kiitossanat

Kuka voi osallistua?

Digituen aamukahveille ovat tervetulleita kaikki digituesta ja asiakkaiden opastamisesta kiinnostuneet kirjastolaiset sekä muut kirjastoissa digitukea tarjoavat henkilöt ja toimijat. Tilaisuus on suunnattu erityisesti Etelä-Karjalan, Kanta-Hämeen, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen kirjastoammattilaisille. Teams-osallistumislinkin sisältävä kalenterikutsu lähetetään ennen jokaista tilaisuutta myös kehittämisalueemme kirjastojen yleisiin sähköposteihin, josta sitä voi jakaa eteenpäin kirjaston henkilöstölle.

Digituen aamukahveille ei ole ennakkoilmoittautumista, tervetuloa mukaan!

Lisätietoa

Pasi Kangas