Koulutus ja seminaarit

Ajankohtaista e-kirjaston sisällöistä ja niiden hankinnasta

Seurattavissa verkossa

Tule pe 12.5.2023 klo 14–15 e-kirjastohankkeen järjestämään Teams-infotilaisuuteen, jossa aiheena ovat e-kirjaston sisällöt ja niiden hankinta.

Infossa käydään läpi mm. näitä teemoja: Mitä aineistotyyppejä kuntien yhteiseen e-kirjastoon on tulossa? Miten hankintaprosessin etenee? Miksi digiaineistojen ostaminen on kirjastolle hankalampaa kuin painettujen kirjojen? Mikä on e-lainauskorvauksen tilanne?

Infotilaisuuden pitää e-kirjastohankkeen projektiasiantuntija Anna Tuomikoski. Linjoilla on myös muuta e-kirjastohankkeen projektiryhmän väkeä, joten kysymyksiä voi esittää kaikenlaisista e-kirjastoa koskevista aiheista.

Tilaisuus tallennetaan ja linkin tallenteeseen saa pyytämällä sähköpostilla marjo.haatainen@hel.fi. Tallenteiden linkit julkaistaan myös e-kirjastohankkeen uutiskirjeissä. Tilaa uutiskirje omaan sähköpostiisi.

Infotilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Laita tapahtuma kalenteriisi ja nappaa alta Teams-linkki, jolla voit liittyä mukaan.

Tapahtuman Teams-linkki

Alkaa