Koulutus ja seminaarit

Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa IV: Suunnitelmallisesti somessa

Seurattavissa verkossa

Suunnitelmallisesti somessa on neliosaisen Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa ‑koulutussarjan neljäs osa. Muut osiot Paljon iloa Instagramista (10.11.), Miten alkuun Canvan kanssa (17.11.) ja Lisäoppia Canvan hyödyntämiseen (1.12.) järjestetään niin ikään keskiviikkoiltapäivisin klo 13–15.30. Kaikki koulutukset järjestetään Teamsissa ja ne sisältävät sekä luento- että työpajaosuuden.

Kouluttajana toimii someasiantuntija Johanna Janhonen, Piilotettuaarre.fi.

Koulutuksen sisältö

• Miksi somestrategia tarvitaan ja miten se tehdään?
  • Esimerkkejä erilaisista strategioista.
  • Harjoitusosiossa tehdään somestrategia vuodelle 2022 Get-to-by-menetelmällä.
  • Vastataan osallistujien ennakkokyselyssä lähettämiin kysymyksiin.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Etelä-Karjalan, Kanta-Hämeen, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen yleisten kirjastojen henkilöstölle, mutta koulutukseen voi ilmoittautua myös alueen ulkopuolelta. Osallistujamäärä on jokaisessa koulutussarjan koulutuksessa rajattu 30 henkilöön.

Tuleeko tallenne?

Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa ‑koulutusten materiaalit ja tallenteet tulevat ainoastaan osallistujien saataville.

Mediakasvatuskoordinaattori Pasi Kangas
pasi.kangas@lahti.fi / 044 482 6153