Koulutus ja seminaarit

Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa I: Paljon iloa Instagramista

Seurattavissa verkossa

Paljon iloa Instagramista on neliosaisen Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa ‑koulutussarjan ensimmäinen osa. Muut osiot Miten alkuun Canvan kanssa (17.11.), Lisäoppia Canvan hyödyntämiseen (1.12.) ja Suunnitelmallisesti somessa (8.12.) järjestetään niin ikään keskiviikkoiltapäivisin klo 13–15.30. Kaikki koulutukset järjestetään Teamsissa ja ne sisältävät sekä luento- että työpajaosuuden.

Sinun ei tarvitse sitoutua koko koulutussarjan suorittamiseen, vaan voit valita sinulle parhaiten sopivat koulutukset ja ilmoittautua vain niihin. Löydät jokaisen koulutussarjan osan koulutuskalenteristamme.

Kouluttajana toimii someasiantuntija Johanna Janhonen, Piilotettuaarre.fi.

Koulutuksen sisältö

• Vinkkejä ja ideoita Instagramin hyödyntämiseen kirjastoissa.
  • Käydään läpi Instagramin eri sisältötyypit ja niihin liittyviä hyviä käytäntöjä.
  • Mietitään sisältösarjojen hyödyntämistä.
  • Vastataan osallistujien ennakkokyselyssä lähettämiin kysymyksiin.

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Etelä-Karjalan, Kanta-Hämeen, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen yleisten kirjastojen henkilöstölle, mutta koulutukseen voi ilmoittautua myös alueen ulkopuolelta. Osallistujamäärä on jokaisessa koulutussarjan koulutuksessa rajattu 30 henkilöön.

Tuleeko tallenne?

Somestrategiaa ja sisällöntuotantoa ‑koulutusten materiaalit ja tallenteet tulevat ainoastaan osallistujien saataville.

Mediakasvatuskoordinaattori Pasi Kangas
pasi.kangas@lahti.fi / 044 482 6153