Koulutus ja seminaarit

Sanataiteen etätreffit: kerhot ja leirit

Seurattavissa verkossa

Lahden AKE jatkaa keväällä 2022 sanataiteen etätreffejä, joiden tarkoituksena on tuoda kirjastoissa työskenteleviä sanataiteen osaajia ja sanataiteen menetelmistä kiinnostuneita yhteen kohtaamaan ja jakamaan osaamistaan.

Huhtikuun etätreffeillä Piia Isoaho kertoo lukukerhotoiminnan järjestämisestä sekä Erten julkaisemasta Supersankarit ja salapoliisit -oppaasta. Lisäksi Sari Siltavuori Sanataidekoulu Aapelista esittelee 9-18 -vuotiaiden pelillistä ilmaisutaitoleiriä ja nuorten tiedetoimintaa. Puheenvuoro pohjautuu kirjallisuuslähtöiseen sanataidekasvatukseen ja sen elämyksellisiin menetelmiin.

Tapaamiset järjestetään Teams-kokouksina. Mukaan pääset liittymään tästä linkistä. Voit myös pyytää kutsut täyttämällä etätreffien ilmoittautumislomakkeen. Tällöin saat myös sähköpostiisi kalenterikutsun, tiedon mahdollisista muutoksista sekä esiintyjien materiaalit.

Etätreffeihin sisältyy vuorovaikutusta pienryhmissä sekä sanataideharjoituksia. Osallistujilla on siis hyvä olla mikrofoni käytettävissään sekä kynä ja paperia käden ulottuvilla.

Kevään 2022 muut sanataiteen etätreffit järjestetään 4.5. klo 13.–14.30.

Sijainti
Alkaa