Koulutus ja seminaarit

Ratkaisukahvit #31: Kirjastojen ympäristötyö – kansalliset hankkeet

Seurattavissa verkossa

Yleisten kirjastojen ympäristötyö näkyväksi ja teräväksi! Kuinka edistetään kirjastojen ympäristötietoisuutta, hiilineutraaliutta ja jakamistaloutta? Mikä on Vihreä kirjasto? Helsingin kaupunginkirjasto vetää yleisten kirjastojen hanketta, jossa ovat mukana myös Kuopion, Lahden, Rovaniemen, Turun ja Vaasan kaupunginkirjastot.

Saamme ratkaisukahveille vieraaksemme hankekoordinaattori Leila Sonkkasen kertomaan tutkimus- ja koulutushankeesta, joka tukee tulevaisuuden kestävän kehityksen kirjastoa.

Aikataulu ja ohjelma

Ratkaisukahvit #31: Kirjastojen ympäristötyö – kansalliset hankkeet
Pe 28.4.2023
Klo 10.00–11.15

Osallistu ilman ennakkoilmoittautumista tällä Teams-linkillä

Klo 10.00–10.15 Noin viikon kirjastouutiset / akepike

Klo 10.15–11.00 Kirjastojen ympäristötyö – kansalliset hankkeet / Leila Sonkkanen (Helsingin kaupunginkirjasto)

Klo 11.00–11.15 Yhteistä keskustelua kirjastojen ympäristötyöstä ja kestävästä kehityksestä

Tilaisuuden järjestää Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella. Kuvat ja tunnelmat somessa, käytä tunnistetta: #akepike.

Projektisuunnittelija Mervi Hietanen
Puh. 040 800 7821 / S-posti: mervi.hietanen(at)tampere.fi

Kaupunki
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
AkePiKe / Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueellinen kehittämistehtävä
Mervi Hietanen
Puhelin
maksuton
Materiaalit tilaisuuden jälkeen

Opiskelumateriaalit

Leila Sonkkasen (Helsingin kaupunginkirjasto) esitys päivitetään akepiken sivuille tilaisuuden jälkeen.