Koulutus ja seminaarit

PiKen esa-pulinat: lämmitellen kohti esteetöntä asiakaskohtaamista!

Seurattavissa verkossa

PiKen esa-verkosto kutsuu kirjastoammattilaiset etkoilemaan tulossa olevan esteettömyysaiheisen koulutuksen teemojen äärelle. Luvassa ovat maailmanhistorian ensimmäiset PiKen esa-pulinat 31.1.2024!

Aika, paikka ja ilmoittautuminen

PiKen esa-pulinat
Ke 31.1.2024 klo 10.00-11.30
Teams

Tilaisuus toteutuu vain suoralähetyksenä. Kalenterikutsu toimitetaan kaikille PiKe-kirjastojen työntekijöille. Mukaan pääset myös akepiken koulutusartikkeliin vuorokautta ennen tilaisuutta lisättävästä linkistä.

Ohjelma ja Dear esa -palsta

Pulinoiden aikana avataan yhteisesti ja pienemmissä ryhmissä keskustellen, mitä esteettömyys ja saavutettavuus merkitsevät ja tarkoittavat kirjastotyössä. Tilaisuudessa on mahdollisuus myös kerätä yhteen kysymyksiä, joihin tulevissa aihepiirin koulutuksissa tullaan saamaan vastauksia. Tervetuloa kahvittelemaan ja keskustelemaan yhdessä kollegoiden kanssa!

Askarruttavatko esa-asiat? Voit olla etukäteen anonyymisti yhteydessä esa-verkostoon Dear esa -alustalla oheisesta linkistä.

Tilaisuuden järjestää Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella. Kuvat ja tunnelmat somessa, käytä tunnistetta: #akepike.

Maria Rissanen (Tampere), puheenjohtaja
Juliaana Grahn (Akepike)