Koulutus ja seminaarit

Ohjaamisen aakkosia: Ryhmänohjaajan työkaluja II

Otatko vastaan koululuokkia tai päiväkotiryhmiä? Esitteletkö kirjastoa vieraille? Pidätkö vinkkaustuokioita? AKE Porvoon webinaarista saat työkaluja kirjaston erilaisten ryhmänohjaustuokioiden suunnitteluun.

Webinaari on kaksiosainen, koulutukset ovat pe 31.3. ja ti 18.4. klo 9-11.30.

Koulutus keskittyy ryhmille suunnattuihin tilaisuuksiin, joissa on useampi osallistuja ja ennalta määritelty kesto. Koulutuksen vetää asiantunteva ja pidetty kouluttaja Kai Halttunen.

Koulutuksen sisältö

• Konkreettisia esimerkkejä ja tehtäviä ohjaus- ja esittelytilanteiden suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista
  • Kuinka tutustun oppijaan ennakolta ja miten motivoin häntä?
  • Ohjaustilanteen rakentaminen, havainnollistaminen, vuorovaikutus
  • Orientaatioperustat oppimisessa
  • Miten meni? Palaute ja arviointi sekä palautuminen. Ohjaajana jaksaminen.

Kohderyhmä ja ilmoittautuminen

Koulutuksesta on hyötyä kirjastolaisille, jotka ohjaavat, esittelevät ja kouluttavat asioita ryhmille tai jotka tulevaisuudessa mahdollisesti ohjaavat ryhmiä. Koulutus on suunnattu ainoastaan Uudenmaan yleisten kirjastojen henkilökunnalle. 25 osallistujaa.

Ilmoittaudu mukaan 24.3. mennessä tästä linkistä. Ilmoittautuessasi sitoudut osallistumaan koulutuksen molempiin päiviin. Saat Teams-linkin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tuleeko tallenne?

Koulutuksesta ei tule tallennetta.

Kaupunki
Porvoo