Koulutus ja seminaarit

Mitkä ihmeen Vinkkaussuositukset – iltapäiväkahvit nuortenkirjastotyöryhmän kanssa

Seurattavissa verkossa

Nuortenkirjastotyöryhmä esittelee iltapäiväkahveilla Suomen kirjastoseuran Nuortenkirjastotyöryhmän ja Kirjavinkkariyhdistyksen yhteistyössä laatimat Suositukset kirjavinkkauksen järjestämiseksi yleisissä kirjastoissa. Iltapäiväkahvit järjestetään Micsosoft Teamsin kautta tiistaina 21.9. klo 13.30-15. Nuortenkirjastotyön ja vinkkauksen asiantuntijat keskustelevat suositusten merkityksestä vinkkaustyöhön, ja tilaa on myös kysymyksille.

Voit tutustua vinkkaussuosituksiin jo etukäteen tästä: Suositukset kirjavinkkauksen järjestämiseksi yleisissä kirjastoissa (pdf)

Ohjelma:

13.15 Linjat aukeavat, tervetuloa testaamaan yhteytesi

13.30 Tervetuloa ja webinaarin ohjelma, työryhmän pj Raisa Laitala

13.40 Työryhmä esittäytyy ja kertoo toiminnastaan

13.50 Vinkkaussuositusten esittely

14.00 Paneelikeskustelu kirjavinkkauksesta ja suositusten käytöstä

14.40 Yhteistä keskustelua osallistujien kanssa

Panelistit:

Mervi Heikkilä, kehityspäällikkö / Seinäjoen kaupunginkirjasto, valtakunnallinen erityistehtävä

Henriika Tulivirta, suunnittelija / Sivupiiri

Marjo Mannila, erikoiskirjastonhoitaja & kirjavinkkari / Vantaan kaupunginkirjasto

Sari Seitajärvi, kirjastonjohtaja-informaatikko / Haapaveden kirjasto

Mervi Vaara, palvelupäällikkö / Oulun kaupunginkirjasto

Liity kahveille tästä

Kahveille ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja kahvien ohjelmasta Raisa Laitalalta: raisa.laitala @ ouka.fi .

Jos sinulla on ongelmia liittyä tapahtumaan tiistaina 21.9., ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon info @ fla.fi tai soita 044 522 2941.

Alkaa
Päättyy