Koulutus ja seminaarit

”Kuuluuks meidän ääni?" osa 2 – Paluu normaaliin (niinhän sitä luultiin)

Seurattavissa verkossa

3.12. klo 12-15 AKE Lappi järjestää innostavan ja keskustelevan webinaarin, jonka tarkoitus on tuoda vinkkejä ja vertaistukea kirjastojen viestintään. Koulutuspäivä on jatkoa 25.5. pidetylle ”Kuuluuks meidän ääni?" – Kirjastojen viestintä poikkeustilanteissa webinaarille, mutta osallistuminen ei edellytä mukanaoloa koulutuksen ensimmäisessä osassa.

Tilaisuudessa pohditaan mm. Miten kirjastojen viestintä muuttui poikkeustilanteen aikana ja sen jälkeen? Miten hyödyntää eri viestintäkanavia? Miten kirjaston imagoa voi kehittää viestinnän avulla? Miten viestinnällä voidaan vaikuttaa päättäjiin kuntavaalien alla?

Webinaarin vetäjänä toimii freelance-kirjastoammattilainen Päivi Jokitalo.

Koulutus on osa Rovaniemen kaupunginkirjaston alueellista kehittämistehtävää ja se on ensisijaisesti tarkoitettu Lapin yleisten kirjastojen henkilökunnalle.

Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 2.12. kello 14. Linkki koulutukseen toimitetaan lomakkeen kautta ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittaudu webinaariin tällä lomakkeella.

Lisätietoja:
Esko Nousiainen