Koulutus ja seminaarit

”Kuuluuks meidän ääni?” – Kirjastojen viestintä poikkeustilanteissa webinaari

Seurattavissa verkossa

Poikkeusaikana kirjastojen viestintä on noussut merkittävään asemaan. Kirjastot ovat joutuneet reagoimaan nopeasti muuttuneeseen tilanteeseen ja nostamaan viestinnässään esille omaa työtänsä aivan uudella tavalla. Kirjastotyö ei loppunut, vaikka ovet jouduttiin sulkemaan.

AKE Lappi järjestää 25.5.2020 klo 12-14 innostavan ja keskustelevan webinaarin, jonka tarkoitus on tuoda vinkkejä ja vertaistukea kirjastojen viestintään. Tilaisuudessa pohditaan mm. Miten kirjastojen tulisi viestiä palveluistaan? Miten viestejä tulisi kohdentaa eri kohderyhmille? Mitä kautta viestin saa parhaiten perille? Miten kuvaa kirjastosta voidaan kehittää viestinnän avulla? Miten poikkeustilanne on näkynyt eri kirjastojen viestinnässä ja palveluissa?

Webinaarin vetäjänä toimii freelance-kirjastoammattilainen Päivi Jokitalo ja alustana toimii Google Meet. Koulutusta ei nauhoiteta.

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Lapin kirjastojen tarpeisiin, mutta tilaisuuteen voi osallistua myös Lapin kirjastojen ulkopuolelta.

Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella. Ilmoittautuminen päätyy perjantaina 22.5. kello 14.

Koulutukseen ilmoittautuneet saavat osallistumislinkin ennen tilaisuuden alkua.

Lisätietoja:
Esko Nousiainen