Koulutus ja seminaarit

Digiajokortti A: Celia to 16.1.

Digiajokortti A: Celia ke 15.1. ja to 16.1.

Celia -työpaja on suunnattu kaikille kirjastolaisille ja se on osa digiajokorttin pakollista A-osiota. Työpajan tavoitteena on tutustua Celian palveluihin ja harjoitella Pratsam Reader -sovelluksen käyttöä. Työpajat ovat samansisältöisiä.

Ke 15.1. klo 12 – 15 Tampere, Tammi-sali
To 16.1. klo 12 – 15 Jyväskylä, Monitoimitila

Ilmoittaudu koulutukseen täällä.

Kouluttajana toimii Elina Kilpiö Celiasta.

Ryhmäkoko max. 20

Päivän sisältö:
– Yhdenvertaisuus kirjastopalveluissa
– Celian palvelut: yleisesittely, esitteet ja ohjeet
– Konkreettinen esittely sovelluksen käytöstä
– Käytännön harjoittelua tehtävien mukaan

Mukaan tarvitset:

– Osallistujat voivat käyttää omia henkilökohtaisia tai oman kirjastonsa mobiililaitteita
– Kehittämiskirjaston opetustabletteja on myös mahdollista hyödyntää
Asennathan tablettiisi Pratsam Reader -sovellus ja ota mukaan sovellukseen vaadittava kirjautumistunnus
– Kouluttaja jakaa myös koulutuksen aikana tilapäisiä tunnuksia, joilla on mahdollista testata sovelluksen ja Celianetin käyttöä

Ilmoittautuminen päättyy viikkoa ennen koulutuksia.
Voit lähettää mahdollisia ennakkokysymyksiä Sallalle eteenpäin välitettäväksi osoitteeseen: salla.hyokki@tampere.fi.

Celia-koulutus on osa Digi-Ajokortin kokonaisuutta A = Tunnen kirjaston e-palvelut. Lisätietoja digiajokortista hanke sivulta.

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Pirkanmaan ja Keski-Suomen kehittämiskirjastoalueen henkilöstölle. Tilaisuuden järjestää Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella. Kuvat ja tunnelmat somessa, käytä tunnistetta: #akepike.

Lisätiedot:
Projektisuunnittelija Salla Hyökki