Koulutus ja seminaarit

Asiakastyöryhmän aamukahvit – asiakkaiden kohtaaminen vaikuttamisen paikkana

Seurattavissa verkossa

Tervetuloa Kirjastoseuran asiakaspalvelutyöryhmän aamukahveille 12.1.2024 klo 9-10!

Aamukahvien aiheena on asiakkaiden kohtaaminen vaikuttamisen paikkana. Mitä merkitystä omalla asenteella on asiakaspalvelun toteutumiselle ja miltä asiakaspalvelu näyttää asiakkaan silmin? Säteileekö aspa-asenne ulospäin, kysytäänkö sinulta neuvoa julkisissa paikoissa myös vapaa-ajalla? Asiakaspalvelutyöryhmä kutsuu kaikki asiakkaiden kanssa kirjastoissa tekemisissä olevat yhteisille aamukahveille nostamaan esiin asiakaspalvelun tärkeyttä asiakkaan näkökulmasta.

Aamukahveilla tutustutaan Kivaa, että on kirjastoja! -vaikuttamisoppaan avulla pieniin asioihin, joilla jokainen voi vaikuttaa asiakkaiden kirjastokokemuksiin. Miten voisimme tavoittaa uusia asiakasryhmiä kirjaston kävijöiden kautta tai viestimme asiakkaille tapahtumista? Miten kirjaston hissipuhe valmistellaan? Mikä tekee asiakaspalvelusta ylpeydenaiheen?

Ilmoittaudu aamukahveille tästä linkistä, niin laitamme sinulle viimeistään 10.1. kutsun teams-tapaamiseen. Linkki kahveille julkaistaan myös tässä tapahtumassa 12.1. aamulla, joten voit hypätä linjoille myös ilmoittautumatta.

Kahvittelun ja kahviemojit kattavat ilolla Kirjastoseuran asiakaspalvelutyöryhmä

Kaupunki
Alkaa