KINE-tapahtuma siirtyy vuodelle 2021

Syksyksi Tampereelle suunnitellut kirjastonjohtajien neuvottelupäivät siirretään koronatilanteen vuoksi vuodella eteenpäin. Tapahtuman uusi ajankohta on 30.9.­­-1.10.2021. KINE 2021 -tapahtuma järjestetään alkuperäisen suunnitelman mukaisesti Tampereella Tampere-talossa.

- On harmi, että tapahtuma joudutaan siirtämään, mutta koimme, että se on tässä tilanteessa ainoa oikea vaihtoehto. Näin iso tapahtuma vaatii paljon järjestelyjä hyvissä ajoin, ja isojen tapahtumien järjestäminen syksyllä näyttää nyt vähintäänkin epävarmalta. Pelkästään verkossa toteutettava seminaari ei sekään tuntunut hyvältä vaihtoehdolta, sillä kollegoiden kohtaaminen on olennainen osa kirjastonjohtajien neuvottelupäivien antia, kirjasto- ja kansalaisopistoyksikön johtaja Pirkko Lindberg sanoo.

KINE-tapahtuma on suunnattu kirjastoalan johtajille, esimiehille ja asiantuntijoille. Vuoden 2021 tapahtuman järjestävät Tampereen kaupunginkirjasto, Tampereen yliopiston kirjasto, Tampereen seudun ammattiopiston kirjasto, Poliisiammattikorkeakoulun kirjasto ja Aluehallintovirasto.

KINE 2021 -tapahtumasta tiedotetaan lisää viimeistään keväällä 2021. Tapahtumalle on jo perustettu Facebook-sivu, jota seuraamalla saa ajantasaisimmat tiedot tulevasta tapahtumasta:  https://www.facebook.com/kine2021

Lisätietoja:

Tampereen kaupunginkirjasto