Osa-aikaisen projektisuunnittelijan haku auki Pasilan kirjastossa

Osa-aikainen projektisuunnittelija / Pasilan kirjasto

Helsinkirekry työavain 49-160-19

Haemme osa-aikaista (50% täydestä työajasta) projektisuunnittelijaa Helsingin kaupunginkirjaston Opi musiikin tuntijaksi, taitajaksi, kokijaksi! -hankkeeseen.

Etelä-Suomen AVI on myöntänyt hankkeelle 45 000 euroa. Hankkeen tavoitteena on edistää kansalaisten osallisuutta ja osallistumista kulttuuriin kehittämällä kirjaston musiikkipalvelujen luovia ja yhteisöllisiä toimintamuotoja.

Hankkeessa kehitetään sekä ohjattuja että itseohjautuvia kohtaamismuotoja musiikin kuuntelijoille ja vahvistetaan vertaisverkkoja musiikkia aktiivisemmin harrastaville. Osana hanketta on myös tarkoitus luoda menetelmiä, jotka kannustavat kansalaisia kehittämään digitaalisia taitojaan sävellysohjelmia ja kirjaston ja verkon musiikkiaineistoja hyödyntäen.

Projektisuunnittelija vastaa asiakkaille suunnattujen musiikkityöpajojen ja muiden kohtaamismuotojen suunnittelusta ja vetämisestä sekä pedagogisten menetelmien kehittämisestä ja kartuttamisesta musiikkikirjaston ammattilaisten käyttöön.

Hanke toteutetaan yhteistyössä Maailman musiikin keskuksen, Musiikkiarkiston, Helsingin kaupunginorkesterin ja Käpylän musiikkiopiston kanssa.

Projektikoordinaattorin pääasiallinen työskentely-ympäristö on Pasilan kirjasto.

Kelpoisuusehto

Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. musiikkipedagogi), suomen kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito.

Lisäksi edellytämme

Valittavalta henkilöltä edellytetään pedagogista osaamista, laaja-alaista musiikintuntemusta ja musiikkiin liittyvien digitaalisten työkalujen tuntemusta (esim. sävellyssovellukset). Lisäksi sinulla on kokemusta monikulttuurisesta toimintaympäristöstä.

Luemme eduksi

Arvostamme kokemusta projektityöskentelystä, työpajojen vetämisestä, sosiaalisen median käytöstä sekä verkostomaisesta työskentelystä.
Lisäkielitaito on eduksi.

Palkkaus, työaika ja palvelussuhteen kesto

Palkkaus: 1 375 e

Työaika: 18h 22min / viikko