Kampanja #Saundiholvi jatkuu Kallion kirjastossa

Aktiivisesti Tikkurilan musiikkivaraston aineistoa esillä pitänyt Kallion kirjasto jatkaa näyttely- ja somekampanjaa #Saundiholvi. Yksi uusimmista Kallion ja Kai Karmanheimon aiheista on rakkaus

Syyskuussa 2014 alkanut HelMet-kirjastojen kampanja #Saundiholvi on tuonut HelMet-musiikkivaraston aarteita esiin uudella tavalla. Aineistonäyttelyiden lisäksi myös asiantuntevat Facebook- ja Twitter-postaukset ovat olleet asiakkaiden ilona läpi syksyn. Hyvin dokumentoitua musiikkiaineistoa riittää vastakin: Tikkurilan suuressa musiikkivarastossa on yhteensä yli 72 000 nimekettä.

Näyttelysarjan syyskuiseen osaan pääset Kallion HelMet-sivulta. Lisää hashtagilla #Saundiholvi Kallion kirjaston Facebook- ja Twitter-sivuilta.

Musiikkikirjastot.fi, Musiikkikirjastolaiset ja @Musakirjastot seuraavat Saundiholvin vaiheita aktiivisesti.

Tuomas Pelttari