Kirjastot.fi:n uutisissa ja tiedotteissa uutta

Kirjastot.fi on kirjastoalan tiedonvälittäjä, jonka kautta saat uutisia ja tietoa koulutuksista, työpaikoista, työvälineistä sekä valtakunnallisia ilmoituksia yhteistyökumppaneiden palveluista ja tapahtumista. Uudistimme tiedoteryhmiämme, jotta ilmoitusten jättö sekä vastaanotto olisi selkeämpää.

Uutisryhmiin lisää kehittämisen ajankohtaiset

Uutislomakkeella voit jättää tiedotteita nyt seuraaviin ryhmiin:

* Ajankohtaista kehittämistyöstä

* Ajankohtaista kirjastoautoissa

* Ajankohtaista musiikissa

* Uutiset

Uutiset-ryhmä on virallisluoteisia tiedotteita varten. Ne näkyvät Kirjastot.fi:n etusivulla. Musiikkiuutiset ohjautuvat Musiikki-sivulle, Kehittämistyön tiedotteet tulevat ohjautumaan kohta julkaistavalle Kirjastot ja kehittäminen –sivulle. Kirjastoautoja koskevat tiedotteet näkyvät niitä tilanneiden sähköpostissa ja Kirjastoautot-sivulla.

Kaikki eri uutisryhmät voit tilata sähköpostiisi kun sinulla on Kirjastot.fi-tunnukset. Tunnukset voit tehdä Kirjastot.fi:n etusivulta löytyvän Kirjaudu-polun rekisteröitysmissivulla(linkki), jonka jälkeen tilaaminen käy tilaussivun avulla kun olet kirjautuneena.

Ilmoitusta jättäessäsi voit valita useamman ryhmän samanaikaisesti. Ilmoituksen voit jättää itse, ja se julkaistaan kun Kirjastot.fi:n toimitus on tarkistanut tekstin.

Ammattikalenterissa uusia ryhmittelyjä

Kirjastot.fi:n Ammattikalenteriin voi jättää ilmoituksia ajankohtaisista asioista, koulutuksista ja seminaareista sekä avoimista työpaikoista tai halusta tulla töihin kirjastoalalle.

Selkiytimme ilmoitusryhmiä luomalla vanhan Ajankohtaista tapahtumista –ryhmän sijaan kaksi uutta ryhmää: Kirjastojen ilmoitukset sekä Työvälineet ja valtakunnalliset ilmoitukset. Molempiin ryhmiin on liitetty tilaajiksi kaikki aikaisemmin Ajankohtaista tapahtumista ryhmää tilanneet.

Ammattikalenterin ilmoitusryhmät ovat nyt:

* Avoimia työpaikkoja

* Haen työpaikkaa

* Koulutus ja seminaarit

* Kirjastojen tapahtumat

* Työvälineet ja valtakunnalliset ilmoitukset

Ammattikalenteriin ilmoitus jätetään omalla lomakkeella. Mikäli teet ilmoituksen koulutuksesta tai seminaarista, se ohjautuu myös Koulutuskalenteriin kun merkitset päivämäärän ja kellonajat. Mikäli tilaisuudesta on etälähetys tai siitä on tulossa tallenne, muista ruksata lomakkeesta ao. kohta. Tuolloin ilmoituksesi näkyy Koulutuskalenterin kuukausinäkymässä vihreällä korostettuna ja lukijan on helppo havaita etäseuraamismahdollisuus. Koulutuskalenterin löydät Kirjastot.fi:n etusivulta.

Ammattikalenterin ilmoitukset voit tilata sähköpostiisi kun sinulla on Kirjastot.fi-tunnukset, jotka voit luoda rekisteröitymissivulla. Tilaus käy tilaussivulta kirjautuneena. Menettely on siis sama kuin uutisia tilatessa.

Kaikista Kirjastot.fi:n ilmoitusryhmistä voit tilata myös rss-syötteet.

Kirjastot.fi:n tilaajarekistereistä löydät EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset tiedot Rekisteriselosteet-sivulta. Tilauksiasi pääset muuttamaan Kirjastot.fi-tunnusten avulla Tilaa-sivun kautta.

Lisää tietoja:

Päivi Litmanen-Peitsala, Viestinnänsuunnittelija, Kirjastot.fi