Kommentoi vastausta

Muistan Kauppayhtiöksi sanotun "sekatavarakaupan" Koskikadun varrelta, kilvessä luki Rovaniemen Kauppa Oy. Jäi mieleen siitä, että koululaiset saivat kierrellä siellä hyytävinä talvipäivinä lämmittelemässä silloinkin kun eivät ostaneet mitään. "Lämmittele vain ensin", lupasivat myyjät ystävällisesti. Misakon muistan kadun toiselta puolelta myöhäisemmästä ajankohdasta.

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.