Koulutus ja seminaaritIlmoitukset ja kampanjat

Johtajien webinaarisarja, osa 1: Kirjastolaki johtamisen välineenä

Seurattavissa verkossa

Aluehallintoviraston kirjastotoimen tarkastajat saavat säännöllisesti kysymyksiä uraa aloittelevilta kirjastonjohtajilta. Kysymykset liittyvät moniin erilaisiin sekä keskeisiin kirjastoalan hallinnon asioihin. Kevään aikana järjestämme kirjaston johtajien, mutta myös muiden aihepiireistä kiinnostuneiden tueksi neljäosaisen johtamisen webinaarisarjan.

Jokaisen webinaarin rakenne on sama. Olemme kutsuneet tämänhetkisiä kirjastonjohtajia pitämään alustuksia ennalta sovituista aiheista. Esityksen jälkeen aiheesta keskustellaan yhdessä. Osallistujat voivat esittää kysymyksiä jo etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä sekä heti alustuksen jälkeen.

Toteutus: Mikrosoft Teams, webinaareja ei tallenneta.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen webinaariin: 18.1.2021 mennessä (seuraavista webinaareista ilmoitetaan erikseen)

Torstaina 21.1.2021 klo 13-15 / Pirkko Lindberg - Kirjastolaki johtamisen välineenä.

Tervetuloa!

Alkaa