Koulutus ja seminaarit

Webinaari: TikTok, Snapchat ja muita uudempia somekanavia ti 18.5. klo 9-11

Seurattavissa verkossa

TikTok, Snapchat ja muita uudempia somekanavia

Tiistai 18.5. klo 9-11

Somemaailma muuttuu kokoajan ja siihen vaikuttavat niin kanavien kehitys ja teknologia kuin myös meidän ihmisten muutokset. Moni tuntee jo hyvin Facebookin ja Instagramin, mutta mitä uudemmat somekanavien alustat voisivat tarjota kirjastolle? Mitä kirjasto voisi esim. tehdä TikTokissa ja Snapchatissa? Miten TikTok-videoiden teossa pääsee alkuun? Mitä työkaluja löytyy esim. Discordista, Telegramista ja Signalista?

Tule mukaan mielenkiintoiseen webinaariin, jossa keskitymme nyt uudempiin somekanaviin sekä tutkimme niiden eri toimintoja ja mahdollisuuksia sekä miten näitä palveluita käytetään. Kahden tunnin aikana testaamme mm. TikTokia monipuolisemmin sekä käydään pintapuolisesti läpi Snapchatiä, Discordia, Telegramia ja Signalia. Voit halutessasi jo ennakkoon ladata TikTok sovelluksen ja käydä tekemässä sinne omat tunnukset, niin pääset jo webinaarin aikana tekemään omia videoita.

Osallistu: https://us02web.zoom.us/j/83312587412

Webinaariin on rajallinen osallistujamäärä eli max. 95 osallistujaa pääsee mukaan, joten kirjauduthan ajoissa. Muista laittaa myös koko nimesi (etunimi ja sukunimi), kun kirjaudut koulutukseen.

Kouluttaja: Linda Mannila, joka työskentelee kouluttajan, tutkijana ja yrittäjänä Digismartissa. Hän toimii perustajana myös yhdistyksessä Make It Finland, jonka missio on mahdollistaa digitaalista yleissivistystä.

Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta ja koulutus on osallistujille maksuton.

TERVETULOA!

Alkaa