Koulutus ja seminaarit

Webinaari: Tietoa tiedosta – tietopalvelua, tiedon hankintaa ja hallintaa

Mistä löytyy luotettavaa tietoa päätöksenteon pohjaksi? Tilastokeskus järjestää webinaarin, jossa luodaan silmäys yhteiskunnallisen tiedon lähteisiin. Webinaari on suunnattu erityisesti kirjastoille ja tietopalvelulle.

Aika: torstaina 25.11.2021 klo 9–10.30

Ohjelma:

• Tilaisuuden avaus ja johdanto aiheeseen, ryhmäpäällikkö Reija Helenius, Tilastokeskus
  • Tutkittua tietoa päätöksentekoon, tiedeviestinnän asiantuntija Nanna Särkkä, Tiedeneuvonnan kehittämishanke Sofi
  • Tietoa eduskunnasta, oikeudesta ja yhteiskunnasta jokaiselle, johtaja Antti Virrankoski, Eduskunnan kirjasto
  • Tilastokeskuksen tietopalvelu palvelee tiedolla, tietoasiantuntija Maija Maronen, Tilastokeskus

Webinaari järjestetään Teams-yhteydellä ja on maksuton. Ilmoittaudu 22.11.2021 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Tilaisuus on osa tutkitun tiedon teemavuoden webinaarisarjaa. Twitterissä käytämme aihetunnistetta #tttv21.

Tervetuloa!

Lisätietoja: Leila Kaunisharju, leila.kaunisharju@stat.fi