Koulutus ja seminaarit

Virtuaaliset Esko-kahvit: Kirjastopalveluja kotiin hyviä käytäntöjä x 3

Seurattavissa verkossa

Tervetuloa mukaan Esteettömät kirjastopalvelut Esko- työryhmän virtuaalisille aamukahveille perjantaina 16.4. klo 9-11

Aamukahvien aiheena: Kirjastopalveluja kotiin, hyviä käytäntöjä x 3

8.45 Linja avataan ja testataan yhteydet

9.00 Tervetuloa! Esteettömät kirjastopalvelut Esko -työryhmä esittäytyy (Marja)

9.10 Case Tampere: Kirjastokassi kotiin keskitetyllä toimintamallilla (Ville-Pekka Nummi)

9.30 Case Rovaniemi: Kirjat kotiin palvelua isolle alueelle (Soile Huotari)

9.50 Case Kerava : Vapaaehtoiset kirjastoystävät yhteistyökumppaneina (Tuula Rautio)

10.10 Keskustelua, terveisiä ja ensi kertaa varten aihetoiveita työryhmälle (Marja)

10.30 Tilaisuus loppuu

10.30-11.00 Rääppiäiset

Aamukahveille pääseet liittymään tästä linkistä 16.4.2021 klo 8.45 alkaen

Voit osallistua tilaisuuteen alusta alkaen tai hypätä mukaan sinulle sopivassa kohdassa. Aamukahveilla on tarkoitus lyhyiden alustusten pohjalta keskustella, kysellä ja ideoida yhdessä, ei vain kuunnella luentoja. Esimerkkimme ovat eri puolilla Suomea käytössä olevia palveluita, joiden avulla tarjotaan kirjatopalveluja niillekin, jotka kirjastoon eivät pääse. Aamukahveille ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet!

Jos sinulla on kahvien aikana kysymyksiä, voit laittaa ne chattiin, valvojamme seuraavat chattiruutua kahvien ajan. Myös nostamalla käden voit pyytää puheenvuoroa.

Tietoiskujen aineiston voit ladata osoitteessa 16.4. alkaen  http://suomenkirjastoseura.fi/tyoryhmat/esko

Kouluttaja: Suomen kirjastoseuran Esteettömät kirjastopalvelut Esko -työryhmä

Lisätietoja: marja.heroja@ouka.fi