Koulutus ja seminaarit

Tunnepitoisten asiakaskohtaamisten hallinta ja puhumalla rauhoittelu -webinaari

Seurattavissa verkossa

AKE Lappi järjestää torstaina 26.11. webinaarin, jossa käsitellään tunnepitoisten asiakaskohtaamisten hallintaa ja puhumalla rauhoittelua. Koulutuksessa käydään läpi mm. tunnepitoisten tilanteiden ja ihmisten kohtaamista ammattimaisesti, oman tunteiden hallintaa vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa sekä ensivaikutelman vaikutusta tilanteiden hallintaan. Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa asiakasrajapinnassa työskentelevien kykyjä ja valmiuksia sekä kohdata että ratkaista tunnepitoisia asiakaskohtaamisia.

Kouluttajana toimii Totti Karpela Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy:stä. Karpela on entinen poliisi ja turvallisuuskouluttaja, jolla on yli 25 vuoden kokemus kouluttajana toimimisesta.

Koulutus on osa Rovaniemen kaupunginkirjaston alueellista kehittämistehtävää ja se on ensisijaisesti tarkoitettu Lapin yleisten kirjastojen henkilökunnalle.

Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 24.11. Linkki koulutukseen toimitetaan lomakkeen kautta ilmoittautuneille 26.11. aamupäivän aikana.

Ilmoittaudu koulutukseen.

Kaupunki