Koulutus ja seminaarit

Tiimityön ja yhteistyön kehittäminen etätiimissä -verkkokoulutus

Seurattavissa verkossa

Tiimityön ja yhteistyön kehittäminen etätiimissä -koulutus

Aika: pe 11.12.2020 klo 13-16

Etäkoulutus Zoom-sovelluksella

Ilmoittaudu viimeistään 9.12: https://webropol.com/ep/tiimi

AKEpampas sekä Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto järjestävät yhteistyössä kirjastojen henkilökunnalle webinaarin tiimiyhteistyön kehittämisestä. Etätyö yleistyy vauhdilla ja työtä tehdään hajautetuissa tiimeissä, joissa ihmiset tapaavat toisiaan kasvotusten vain silloin tällöin. On huolehdittava siitä, että työt sujuvat kaikilla ja yhteistyö pelaa. Kouluttajan osaaminen perustuu omakohtaisiin kokemuksiin etätyöstä, hajautetusta työstä sekä hajautetun tiimin johtamisesta.

Kouluttaja: Kati Lanu, Timanttia Consulting Oy

Tervetuloa kuuntelemaan ja jakamaan omia kommentteja ja kokemuksia tiimityöskentelystä. Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta ja on osallistujille maksutonta. Koulutuksessa on rajallinen osallistujamäärä eli max. 95 osallistujaa otetaan mukaan ja mikäli koulutus tulee täyteen, niin etusijalla ovat AKEpampas alueen kirjastoammattilaiset.

TERVETULOA!

Alkaa