Koulutus ja seminaarit

STKS:n webinaari - Keväinen retki tekoälyyn

Seurattavissa verkossa

Tekoälytyökaluja puhkeaa tällä hetkellä kukkaan niin nopeasti, ettei tahdo perässä pysyä! Mikä vielä eilen näytti tulevaisuudelta, on tänään jo todellisuutta. Tervetuloa webinaariin tiistaina 23.5.2023 klo 9 – 15 pohtimaan tätä ajankohtaista tekoälyn murrosta.

Tutustumme webinaarissa tekoälyn historiaan, avaamme tekoälyyn liittyviä käsitteitä, esittelemme muutamia ajankohtaisia työkaluja ja hahmottelemme yhdessä tulevaisuutta. Kannattaa tulla mukaan! Ilmoittaudu pian, mukaan mahtuu 90 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Tapahtuma on suunnattu korkeakoulukirjastoissa ja muissa tieteellisissä kirjastoissa työskenteleville ja aiheesta kiinnostuneille. Osallistujien ei tarvitse etukäteen tietää mitään tekoälystä, sillä tilaisuuden tarkoitus on avata näihin teknologioihin liittyviä käsitteitä ja esitellä niiden soveltamismahdollisuuksia.

Sijainti
Verkossa
Alkaa
Päättyy