Koulutus ja seminaarit

Sanataiteen etätreffit: tämäkin on sanataidetta

Seurattavissa verkossa

Lahden AKE järjestää syksyllä 2021 neljät sanataiteen etätreffit, joiden tarkoituksena on tuoda kirjastoissa työskenteleviä sanataiteen osaajia ja sanataiteen menetelmistä kiinnostuneita yhteen kohtaamaan ja jakamaan osaamistaan. Jokaisella tapaamisella on oma teemansa.

Joulukuun etätreffeillä keskitytään mm. peli- ja fanikulttuuriin liittyvään luovaan toimintaan, jota ei ehkä heti tule sanataiteeksi ajateltua. Treffeillä kuullaan pelitoimintaa edistävän ja fantastisia seikkailuja toteuttavan Todellisuuspakolaiset ry:n toiminnasta, kirjastonhoitaja Ilona Riekkolan kokemuksia mm. fanifiktiopajan järjestämisestä sekä  herätellään ajatuksia pöytäroolipelitoiminnasta kirjastoissa.

Tapaamiset järjestetään Teams-kokouksina. Mukaan pääset liittymään alla olevista linkeistä. Voit myös pyytää kutsut etätreffeille omaan sähköpostiisi laittamalla viestiä hanna.huovinen@lahti.fi.

Etätreffeihin sisältyy vuorovaikutusta pienryhmissä sekä sanataideharjoituksia. Osallistujilla on siis hyvä olla mikrofoni käytettävissään sekä kynä ja paperia käden ulottuvilla.

3.12. klo 13–14.30 Sanataiteen etätreffit

Joulukuun etätreffeille pääset liittymään tästä linkistä.

Lisätietoja

sisältökoordinaattori Hanna Huovinen, puh. 044 482 6154, hanna.huovinen@lahti.fi

Alkaa
Päättyy