Koulutus ja seminaarit

Pienten kirjastojen lanu-etävinkit nro. 2.

Hei sinä pienessä kirjastossa lasten- ja nuortenkirjastotyötä tekevä!

Kaipaatko vertaisryhmää tai vinkkejä, miten pienessä kirjastossa voi tehdä menestyksekkäästi lasten- ja nuortenkirjastotyötä?

Erten Pienten kirjastojen lanu-etävinkit on sinua varten. Ilmoittaudu ja tule h-hetkellä mukaan tai katso tallenne päivän esityksistä!

***

Pienten kirjastojen toisilla lanu-etävinkeillä saat konkreettisia ideoita sanataiteen ja satutuokioiden yhdistämiseen. Lisäksi kuulet, millaisia materiaaleja Seinäjoen Ertessä on tehty lanu-työn avuksi ja mitä uusia materiaaleja on tulossa. Tervetuloa mukaan!

OHJELMA 5.4. klo 9.30-11.00

klo 9.30-10.00
Sanataidetta satutuokioihin!
Konkreettisia vinkkejä kirjastojen satutuokioiden vetäjille

Mia Lempinen, sanataideohjaaja, Sanataideyhdistys Yöstäjät

klo 10-10.15 Keskustelua, kysymyksiä

klo 10.15-10.45
Seinäjoen Erten tuottamat materiaalit lanu-työn apuna
Kehityspäällikkö Mervi Heikkilä esittelee, mitä materiaaleja on tehty ja raottaa myös, mitä uusia on tulossa.

klo 10.45-11.00 keskustelua, kysymyksiä

Ilmoittaudu mukaan täällä!

Päivän esitykset tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään sähköpostitse kaikille ilmoittautuneille. Tallenne on katsottavissa 14 päivän ajan.

P.S. Etävinkeillä on otettu huomioon erityisesti pienten kirjastojen näkökulma, mutta mukaan ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet!

Seinäjoen Erte
erte.kirjasto@seinajoki.fi
www.kirjastot.fi/lanu

Microsoft Teams