Koulutus ja seminaarit

Miten markkinoida monikielisiä aineistoja ja tapahtumia? YHTEISET-etäkahvit

Seurattavissa verkossa

Tervetuloa kuulemaan ja kysymään! Monikielinen kirjasto tarjoaa siirtokokoelmien lisäksi myös markkinointimateriaalia kirjastopalveluista sekä aineistoista ja tapahtumista. Miten voisit omassa kirjastossa niitä käyttää? Tule kuulemaan. Monikielisen kirjaston Riitta Hämäläisenja Eeva Pilviön lisäksi vinkkejä tarjoavat myös Sini Kiuas Hämeenlinnan kirjastosta ja Inari Koskimies Kontulan kirjastosta. He kertovat miten monikielisiä aineistoja ja palveluita on markkinoitu asiakkaille kirjastotilassa ja verkossa.

Tule linjoille 12.4. klo klo 13–14. Kokoonnutaan Teamsissa.

Kysy sinua pohdituttavista asioista ja ehdota parannuksia!

Etäkahveille ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Mukaan pääset alla olevasta linkistä.
Liity kuulemaan ja keskustelemaan monikielisen aineiston markkinoinnista alla olevasta linkistä.

Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella

Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Lisätietoa Monikielisen kirjaston toiminnasta:
eeva.pilvio@hel.fi
riitta.hamalainen@hel.fi

YHTEISET-etäkahvit ovat verkkotapaamisia, joissa voi kuulla kirjastojen yhteisten palvelujen käytännön toiminnasta tai keskustella asioista, joita pohditaan kirjaston arjessa. Voit ehdottaa etäkahviaiheita täksi kevääksi mistä vaan alan asiasta. Tarpeen tullen kollegallinen verkkotapaaminen onnistuu nopeasti. YHTEISET-etäkahveista ilmoitetaan Kirjastot.fi:n koulutusilmoituksissa ja Koulutuskalenterin kuukausinäkymässä. Kahvien järjestelystä vastaa Yleisten kirjastojen digihanke / Päivi Litmanen-Peitsala.

Alkaa
Päättyy