Koulutus ja seminaarit

Mahtava moninaisuus: näkökulmien kirjo fiktiossa

Tampereella 21.4.2023 järjestettävän Fiktiopäivän teemana on moninaisuus kirjallisuudessa.

Fiktiopäivän teemana on tänä vuonna moninaisuus fiktiokirjallisuudessa. Esiintymässä ovat nuortenkirjailija, kirjastonhoitaja Sini Helminen, joka kertoo omasta kirjallisesta tuotannostaan moninaisuuden näkökulmasta sekä sateenkaarilukupiirin ohjaamisesta kirjastossa. Muut kirjailijat, jotka kertovat kirjoistaan, niiden kirjoittamisesta ja moninaisuudesta ovat nuortenkirjailija J. S. Meresmaa, suomenruotsalainen nuorten- ja aikuistenkirjailija Maria Turtschaninoff sekä saamelaiskirjailija Niillas Holmberg.

Fiktiopäivä järjestetään pe 21.4.2023 Tampereella pääkirjasto Metsossa, Pirkankatu 2, klo 9.15–15.30. Tutustu ja ilmoittaudu heti. Tilaisuutta ei striimata.

Kaupunki
Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Suomen kirjastoseura
Riikka Rajala
Puhelin
Koulutuksen hinta 80 € Kirjastoseuran jäsenille, 95 € normaalihinta.
Koulutuksen tai seminaarin aihe