Koulutus ja seminaarit

Lukulystit 15.5.2024: Lapset ja nuoret ääneen – osallisuutta lasten ja nuorten kirjastopalveluissa

Seurattavissa verkossa

Lukulystien 15.5.2024 ohjelma on julkistettu!

Mietitkö, miten lisätä vuorovaikutusta kirjavinkkaukseen tai satutuokioon tai miten lapset ja nuoret saisi houkuteltua mukaan suunnittelemaan kirjastopalveluja? Jos vastaus on kyllä, tule mukaan kevään Lukulysteille.

Kirjastokaista striimaa webinaarimme, jossa lasten ja nuorten osallisuutta kirjastopalveluissa tarkastellaan monesta eri näkökulmasta. Luvassa on konkretiaa, hyviä esimerkkejä ja menetelmiä.

Lukulysteille ei ole ennakkoilmoittautumista ja luennot jäävät tekstitettyinä tallenteina Kirjastokaistalle myöhemmin katsottaviksi.

Tutustu päivän ohjelmaan Lukulystien nettisivuilla!

Webinaarin järjestää Seinäjoen kaupunginkirjasto, lasten ja nuorten lukemista ja lukutaitoa edistävien kirjastopalvelujen erityistehtävä.

Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä, Seinäjoki