Koulutus ja seminaarit

Kuntavaikuttaminen ja kirjastot -webinaari 10.2. klo 13-15

Seurattavissa verkossa

Kirjastoseura järjestää yhteistyössä Kirjastokaistan kanssa kolmen jakson mittaisen webinaarisarjan kevään 2021 aikana. Webinaarit ovat kaikille avoimia ja maksuttomia tapahtumia. Niiden tarkoituksena on nostaa ajankohtaisia tai muuten hyödyllisiä teemoja esille ja tarjota näin inspiraatiota sekä työvälineitä kirjastoalan ammattilaisille.

Ensimmäinen webinaari lähetetään 10.2. klo 13-15 ja sen aiheena on Kuntavaikuttaminen ja kirjastot. Tämä on hyvä mahdollisuus lisätä kirjastotietoutta myös kunnallisvaaliehdokkaiden keskuudessa, joten kannattaa vinkata paikallisille päättäjille webinaarista ja kutsua myös heidät mukaan.

WEBINAARIOHJELMA

13:00 Kirjastoseura esittelee kuntavaalikampanjansa, Toiminnanjohtaja Rauha Maarno

13:20 Kuinka tuoda viestejä päättäjille, Apulaispormestari Anni Sinnemäki

13:55 Kirjasto – yhteiskunnan tuulikaappi, Espoon kirjastopalveluiden johtaja Jaana Tyrni

14:30 Kirjastojen arvo kunnissa ja yhteiskunnassa, Demos Helsinki, konsultti Maria Malho

Webinaari on nähtävissä Kirjastokaistan sivuilla. Tervetuloa!

Seuraavat webinaarit järjestetään 14. huhtikuuta ja 9. kesäkuuta klo 13-15. Niiden ohjelmasisällöistä lähetämme tietoa lähempänä tapahtumia, mutta ajankohdat on hyvä laittaa jo kalenteriin.

Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Suomen kirjastoseura