Koulutus ja seminaarit

Kirjastoenglantia 2 — Asiakaspalvelu ja esitteleminen

Seurattavissa verkossa

Ovatko sanat kateissa, kun pitäisi puhua asiakkaalle englantia? AKE Porvoon järjestämässä Kirjastoenglantia 2 -koulutuksessa 28.2. klo 9–12 pääset matalalla kynnyksellä oppimaan ja kertaamaan erityisesti asiakaspalvelussa ja kirjaston palvelujen esittelyssä hyödyllistä sanastoa ja fraaseja, oman työnkuvasi tarpeet huomioiden.

Koulutuksen sisältö

• kirjastosanastokertaus
  • asiakaspalvelulauseet ja ‑tilanteet: aineiston lainaaminen ja palauttaminen, varauksen tekeminen, kirjastokortin tekeminen, erilaiset aineistotyypit, suositteleminen
  • kuinka kerron asiakkaalle esimerkiksi kirjaston tiloista ja tapahtumista
  • ystävällinen asiakaspalvelu englanniksi
  • harjoittelua yksilö‑, pari- ja pienryhmätasolla

Koulutus järjestetään etänä Teams-yhteydellä. Koulutusta ei tallenneta.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii kannustava ja innostava Petri Ilmonen / TRYcamps kielikoulu Oy.

Kenelle?

Etusijalla koulutukseen ovat Uudenmaan yleisten kirjastojen työntekijät, mutta mukaan voi liittyä myös muilta alueilta. Tämä koulutus on jo hieman alkeistason yläpuolella. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.2. tästä linkistä.

Muut AKE Porvoon kirjastoenglannin koulutukset

7.2. klo 9–12 Kirjastoenglantia 1: Aloittelijoille ja sanastoa kertaaville

19.3. klo 9–12 Kirjastoenglantia 3 — Ohjaaminen ja opastaminen

Jokaiselle kerralle ilmoittaudutaan erikseen. Edeltäviä osia ei tarvitse olla käytynä.

Lisätietoja: Elina Karioja

Alkaa