Koulutus ja seminaaritFortbildning och seminarier

Kirjasto kuntatoiminnan kartalle – Kirjaston toiminnasta viestiminen kuntapäättäjille -webinaari

Seurattavissa verkossa

Ti 23.2.2021, klo 8.30-12.00

Miten sanoittaa kirjastoon panostamisen tärkeyttä? Miten avata kirjastotyön moninaisuutta? Miten nostaa kirjaston merkitystä päättäjien mielissä ja käytännön toimissa? Näihin saat vinkkejä muun muassa KULTA ry:n Pääsihteeri Rosa Meriläiseltä.

Koulutus on tarkoitettu Lapin, Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan yleisten kirjastojen esimies- ja muissa työnjohdollisissa asemassa toimiville.

Ohjelma:

• Klo 8.30 Tervetuloa ja päivän aiheeseen orientoituminen
  • Klo 9.00 Minulle tärkeintä kirjastossa – vinkkejä kuntavaikuttamiseen, Rauha Maarno, toiminnanjohtaja, Suomen kirjastoseura ja Ville Vaarne, viestintäpäällikkö, päätoimittaja, Suomen Kirjastoseura
  • Klo 9.45-10.00 Kahvitauko
  • Klo 10.00 Vertaispuheenvuoro (Puhuja varmistuu myöhemmin)
  • Klo 10.20 Vertaisvinkkejä ja verkostoitumista
  • Klo 11.05 Kuka puhuu kirjastojen puolesta, ellet sinä?, Rosa Meriläinen, pääsihteeri, Kulta ry
  • Klo 12.00 Koulutus päättyy

Ilmoittaudu koulutukseen tästä linkistä to 18.2. klo 16.00 mennessä.

Webinaarin järjestää Pohjoisen verkosto: Pohjois-Suomen kirjastojen esimiesten tiedon ja taidon lisääminen -hanke.

Kaupunki
Oulu
Teams-webinaari
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Oulun kaupunginkirjasto
Raisa Laitala
Puhelin
Maksuton
Materiaalit tilaisuuden jälkeen

Koulutuksen tallenteen linkki toimitetaan koulutukseen ilmoittautuneille. Tallenne katsottavissa kahden viikon ajan koulutuksen jälkeen.

Koulutuksen tai seminaarin aihe