Koulutus ja seminaaritFortbildning och seminarier

KEHU-kahvit: Hankehakemukset pakettiin. KEHU-kaffepaus: Bli klar med projektansökan

Seurattavissa verkossa

Oletko hakemassa valtionavustusta kirjastotoiminnan kehittämiseen tänä syksynä?  Hakuaika on 26.10.-30.11. Pohditko vielä jotain hankkeeseesi tai itse hakemiseen liittyvää? AKE-Porvoon KEHU-kahveilla 3.11. kello 13-14.30 saat vertaistukea . Asiantuntijavieraina Aluehallintovirastosta Susanne Ahlroth ja Kristiina Kontiainen.

Liity kahvien Teams kokoukseen tästä linkistä.

Håller du  på att söka statsunderstöd för att utveckla biblioteksverksamhet den här hösten? Söktiden är 26.10.-30.11 Funderar du ännu på någonting gällande ditt projekt eller själva sökandet? AKE-Borgås KEHU-kaffepaus 3.11 kl. 13-14.30 erbjuder dig kamratstöd. Sakkunniga Susanne Ahlroth och Kristiina Kontiainen från Regionförvaltningsverket gästar.

Delta i KEHU-kaffepaus Teams-mötet via den här länken.

Kaupunki
Porvoo