Koulutus ja seminaarit

Johtamisen webinaarisarja, osa 4: Vuorovaikutus päättäjien ja muiden sidosryhmien kanssa

Seurattavissa verkossa

Johtamisen webinaarisarja keväällä 2021

Aluehallintovirastojen kirjastotoimen tarkastajat saavat usein kirjastohallintoon liittyviä kysymyksiä uraa aloittelevilta kirjastonjohtajilta. Siksi järjestämme nyt kirjastonjohtajien tueksi ja muille kiinnostuneille neliosaisen johtamisen webinaarisarjan.

Webinaarien rakenne on sama. Olemme kutsuneet jokaiseen webinaariin kokeneen kirjastonjohtajan pitämään esitelmän ennalta sovitusta aiheesta. Esityksen jälkeen aiheesta keskustellaan. Osallistujat voivat esittää kysymyksiä ilmoittautumisen yhteydessä sekä heti alustuksen jälkeen.

Keskiviikkona 29.4.2021 klo 9-11. Tuula Haavisto, Vuorovaikutus päättäjien ja muiden sidosryhmien kanssa

Tervetuloa!

Alkaa