Koulutus ja seminaarit

Haastavat asiakaspalvelutilanteet

Seurattavissa verkossa

Valmennuksessa käydään läpi Kirjaston asiakaspalvelussa eteen nousevia haastaviksi koettuja asiakaspalvelutilanteita.

Koulutuksessa pohditaan asiakaspalvelun lähtökohtia: asiakkaan kohtaamista, havaintojen tekoa asiakkaasta ja vuorovaikutusta asiakkaan kanssa. Valmennuksessa pyritään ymmärtämään tilanteiden taustoja, miksi joku on haastava asiakas sekä antamaan käytännön vinkkejä tilanteista eteenpäin pääsemiseen asiakaslähtöisesti. Koulutuksen tavoitteena on parantaa kirjastojen henkilöstön asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja. 

Valmennus koostuu luennosta sekä työpajaosuudesta. Kokonaisuus järjestetään REDU Edu Oy:n hallinnoimana Teams-etäkoulutuksena.

Ilmoittautumisen jälkeen osallistujille lähetetään kalenterikutsu, jossa Teams-etäkokouslinkki ja etukäteistehtävä valmennukseen. On tärkeää, että jokainen osallistuja täyttää etukäteistehtävän, koska siinä pääsette itse vaikuttamaan valmennuksen sisältöön.

Tämä koulutus on tarkoitettu kirjastojen asiakaspalvelussa työskenteleville henkilöille ja se on osallistujille ilmainen. Koulutus järjestetään yhteistyössä AKE Lapin ja REDU Edu Oy:n kanssa. Asiakaspalveluvalmentajana toimii lehtori Tarja Saarinen, REDU Edu Oy:stä.

Ilmoittauduthan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään pe 11.12 mennessä.

Ilmoittautuminen: Haastavat asiakaspalvelutilanteet -koulutus (redu.fi)

Lisätietoja:
Esko Nousiainen
AKE Lappi
p. 040 849 2737
esko.nousiainen(at)rovaniemi.fi

Kaupunki
Rovaniemi
Sijainti
Webinaari (Teams)
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Rovaniemen kaupunginkirjasto - Alueellinen kehittämistehtävä
Yhteyshenkilö
Esko Nousiainen
Puhelin
040 849 2737
Hinta
0.00
Koulutuksen tai seminaarin aihe