Koulutus ja seminaarit

Erten etävinkit: Satumaisia tuokioita - käytännön vinkkejä satutuokion vetämiseen

Erten etävinkkivuosi starttaa tiistaina 23.1. ylivoimaisesti eniten toivotulla aiheella: satutuokioiden käytännöt ja elävöittäminen. Käytännönläheisen koulutuksen esiintyjinä on jälleen rautaisia ammattilaisia ympäri Suomen, ja keskustelulle ja kysymyksille on varattu runsaasti aikaa.

Tervetuloa linjoille tai tilaa itsellesi tallenne esityksistä. Tallenne on katsottavissa 12 päivää.

***

ti 23.1. klo 9.30–11.15

klo 9.30-9.50 Satutuokion alku- ja loppurutiinit
kirjastovirkailija Terhi Niemistö, Nurmon kirjasto

klo 9.50-10.00 Kysymyksiä ja keskustelua

klo 10.00-10.20 Lauluja ja leikkejä satutuokioihin
musiikkipedagogi, musiikkileikkikoulun opettaja Linda Aaltonen

klo 10.20-10.30 Kysymyksiä ja keskustelua

klo 10.30-11.00 Satujen elävöittäminen
kirjastonhoitaja, satutäti Milla Helminen, Hyvinkään kaupunginkirjasto

klo 11.00-11.15 Kysymyksiä ja keskustelua

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

Webinaari tallennetaan ja linkki tallenteeseen lähetetään kaikille koulutukseen ilmoittautuneille. Tallenne on katsottavissa 12 päivän ajan.

***

Lisätiedot:

Seinäjoen Erte
erte.kirjasto@seinajoki.fi

Microsoft Teams
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä, Seinäjoki
Koulutuksen tai seminaarin aihe