Koulutus ja seminaarit

Erten etävinkit: Kiusaaminen – tunnista ja puutu/Mobbning – Identifiera och ingrip

Erten lokakuun etävinkit järjestetään kaksikielisenä Teamsissa maanantaina 18.10. klo 9.25-11.30.

klo 9.25
Tervetuloa etävinkkien äärelle!
Seinäjoen erte

klo 9.30-10.15
Kuinka tunnistan kiusaamisen ja miten voin puuttua siihen?
Lasten ja nuorten välistä kiusaamista esiintyy myös kirjaston tiloissa. Kuinka sen voi huomata ja miten kirjaston työntekijä voisi puuttua siihen?
Anni Sirkka MLL:n nuorisotyön kouluttaja

klo 10.30-11.15
Trygga relationer bland barn och unga
En presentation av Folkhälsans trivselfrämjande och mobbningsförebyggande arbete i skolan samt några praktiska tips på hur vi kan stöda trygga relationer bland barn och unga.
Maria Lingonblad, sakkunnig i mobbningsförebyggande arbete i skolan, Folkhälsans förbund

klo 11.30 Etävinkit päättyvät

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä. Folkhälsanin esitys tallennetaan ja linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille. Tallenne on katsottavissa 14 päivän ajan.

Sijainti
Microsoft Teams
Alkaa
Päättyy