Koulutus ja seminaarit

Erten etävinkit: Kielikakkua ja piirrettyjä satuja

Mietitkö, miten kirjastosi voisi tukea vauvojen vanhempia puheen ja kielen kehityksen asioissa? Haluatko kuulla Hattaratuuli-kirjan kirjailijaa Nora Lehtistä ja hänen ajatuksiaan kokemuksellisesta tarinankerronnasta?

Ilmoittaudu mukaan kevään viimeisille Erten etävinkeille! Jos et pääse h-hetkellä linjoille, saat ilmoittauduttuasi tallenteen, joka on katsottavissa kaksi viikkoa.

OHJELMA 11.5.2022 klo 9.30-11.00

klo 9.30-10.15
Kielikakkua! - materiaalien esittely, kokemuksia ja käyttövinkkejä
Miten kirjasto voi tukea vauvaperheitä puheen kehittymiseen liittyvissä asioissa.
Katja Kyllönen, Kuortaneen kunnankirjasto & Mervi Heikkilä, Seinäjoen Erte

klo 10.15-10.30
Keskustelua, kysymyksiä

klo 10.30-11.00
Kirjailija Nora Lehtinen: Tarinoita ja kokemuksellisuutta
Mm. selko- ja satukirjoja kirjoittanut Nora Lehtinen kertoo yleisesti kirjailijantyöstään sekä erityisesti kokemuksellisesta tarinankerronnasta.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

Päivän esitykset tallennetaan. Linkki tallenteeseen lähetetään sähköpostitse kaikille ilmoittautuneille. Tallenne on katsottavissa 14 päivän ajan.

Seinäjoen Erte
erte.kirjasto@seinajoki.fi
www.kirjastot.fi/lanu

Microsoft Teams