Koulutus ja seminaarit

Eläköön kansanvalta! Etäkahvit demokratia ja media -teemalla

Seurattavissa verkossa

Aluehallintovirasto järjestää syksyllä Kirjastot ja demokratia -luentosarjan. Porvoon ja Lahden AKE:t sekä Etelä-Suomen aluehallintovirasto järjestävät luentojen jatkoksi kolmet etäkahvit, joilla jatkamme keskustelua luentojen teemoista.

Ensimmäisten Eläköön kansanvalta! -etäkahvien teema on demokratia ja media. Aluksi toimittaja Johanna Korhonen kertoo mediahavainnoistaan. Käytännön kirjastokeissinä saamme esittelyn Mikkelin seutukirjaston Aamun uutistuokio -medialukupiiristä.

Aamun uutistuokio oli osa Mikkelin seutukirjasto aikuisväestön lukutaitoja tukemassa – suuntaviivoja ja toimintamalleja -hanketta. Palvelupäällikkö Katja Valjakka ja kirjastonhoitaja Petri Suovalkama Mikkelin seutukirjastosta esittelevät.

Tervetuloa keskustelemaan demokratiasta ja mediasta!

Eläköön kansanvalta! -etäkahveille ei tarvitse ilmoittautua. Klikkaa itsesi mukaan 12. lokakuuta klo 13–14.30!

Kaupunki
Lahti & Porvoo