Koulutus ja seminaarit

Digihanke: Digiajokortti B: Instagram & somevideo -työpajat

Instagram -työpaja on perustason koulutus, johon sisältyy harjoituksia mm. Instagramissa viestintään, sisältöjen ideointiin, valokuvien ottamiseen ja niiden julkaisemiseen. Tehtyjä harjoituksia käydään työpajan aikana yhdessä läpi. Työpajassa kerätään myös yhteen ideoita liittyen oman kirjaston Instaan.
Somevideoiden ABC- työpaja on perustason koulutus, jossa käydään läpi perusasiat liittyen videosisältöjen tuotantoon ja välineiden käyttöön. Työpajassa opitaan, tehdään ja kokeillaan itse mahdollisimman paljon. Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää miten Insta- ja somevideo-päivityksiä tehdään ja osaa myös tehdä itse niitä. Somevideotyöpajaan sisältyy pieniä harjoituksia, videoiden kuvaamista ja lopussa annetaan kaikille vielä harjoitustehtävä. Työpajassa ideoidaan myös oman kirjaston videosisältöjä.

Koulutukseen ovat etusijalla digihankkeen piirissä olevat PiKe-kirjastolaiset.
Jos haluat ilmoittautua PiKe-alueen ulkopuolelta, otathan yhteyttä yhteyshenkilöön. Kiitos!

Kaupunki
Jyväskylä