Koulutus ja seminaarit

Aspa-tekoja. NYT! – kohtaamisia kirjaston asiakaspalvelussa 1 to 30.3.2023

Kun asiakaspalvelija viestii läsnäolevasti, selkeästi ja ystävällisesti, asiakas kokee tulevansa kuulluksi. PiKe-alueella järjestetään vuonna 2023 asiakaspalvelun käytännön kohtaamiseen keskittyviä tilaisuuksia. Koulutuksia järjestetään samansisältöisinä neljä kappaletta vuoden 2023 aikana. Kevään tilaisuudet toteutetaan Tampereella ja Jyväskylässä. Tilaisuus täydentää PiKen omaa asiakaspalvelun aspa-ajokorttia. Löydät aspa-ajokorttisivulta kootusti kaiken ajokorttiin liittyvän.

Vetäjänä toimii musiikkiteatterikoulutuksen saanut näyttelijä, ääniopettaja ja joogaopettaja Marja Skaffari. Hänen erityisenä vahvuusalueenaan on läsnäolon taito. Tilaisuudessa käydään läpi erilaisia asiakaskohtaamisiin liittyviä tilanteita, joita päivittäisessä kirjaston asiakaspalvelussa tulee vastaan. Työskentelyssä vahvistetaan asiakaskohtaamisissa ja työyhteisön sisäisessä viestinnässä tarvittavia hetkessä elämisen, läsnäolon ja kuuntelun kykyjä. Päivän aikana päästään jakamaan myös omia kokemuksia sekä pohtimaan ensivaikutelman syntyä asiakaspalvelussa.

Aika, paikka ja ilmoittautuminen

Aspa-tekoja. NYT! – kohtaamisia kirjaston asiakaspalvelussa 1
To 30.3.2023
Tampere / Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali

Ilmoittaudu tilaisuuteen 23.3.2023 mennessä oheisesta linkistä.

Klo 9.00–9.30 Aamukahvit

Klo 09.30–10.00 Mitä asiakkaan kohtaaminen kirjastossa on ja voisi olla? / Juliaana Grahn, koordinaattori (akepike) ja Anu Hakari, palvelupäällikkö (Tampereen kaupunginkirjasto)

Klo 10.00–11.30 Aspa-tekoja. Nyt – kohtaamisia kirjaston asiakaspalvelussa / Marja Skaffari, näyttelijä ja ääniopettaja

Klo 11.30–12.15 Lounas (omakustanteinen)