Koulutus ja seminaarit

Aktiivinen some –etätyöpaja edistyneille ke 12.10. klo 13-16

Seurattavissa verkossa

Oletko miettinyt, miten voisit(te) tehdä paremmin sosiaalisenmedian suunnittelua? Mikä on sisältömissionne tai -konseptinne? Milloin ja miten olette miettineet ja suunnitelleet kohderyhmäajatteluanne somestrategiana? Onko teillä työkalu somevastuisiin ja rooleihin? Miten saisitte kirjaston viestintää näkyville myös loma-aikoina?

Tämä työpaja on tarkoitettu heille, jotka ovat jo osallistuneet aikaisempiin some-koulutuksiin. Koulutuksen aikana saat lisätietoa suunnitelmallisuudesta ja opit käyttämään suunnittelutyökaluja. Työpaja rakentuu luennosta ja itsenäisestä työskentelystä (suunnittelutyökalujen kokeilua), joten olisi jopa suositeltavaa, että osallistuisitte sometiimillä (jos sellainen on).

Työpajan tavoitteena on päivittää tietoa ”somesta” ja neuvoja vielä suunnitelmallisempaan sometyöhön. Tavoitteena on tehdä sometyö näkyväksi, herättämään kiinnostusta ja innostusta osallistumaan sekä määrittelemään vastuut.

Klikkaa itsesi mukaan tästä. Salasana: AKEpampas

TERVETULOA!