Koulutus ja seminaarit

Äänenhuoltokoulutus ke 21.10.2020 klo 9.30-16.00

Paikka: Seinäjoen kaupunginkirjaston Jaaksi-sali

Haluaisitko oppia säästämään ääntäsi ja kehittämään äänenkäyttöäsi kestävämmäksi? Tai pitkän puhetta täynnä olevan päivän jälkeen kurkku tuntuu kipeältä ja ääni on käheä?

Kun haluat, että äänesi toimii ja jaksaa moitteettomasti koko työpäivän, on syytä tulla tietoiseksi myös muista ääneesi vaikuttavista tekijöistä.

Koulutuksen aikana kehität puheääntäsi toimivammaksi. Saat lisää sointia ja ilmaisukykyä. Äänesi kestää paremmin päivän puhetilanteet käheytymättä ja väsymättä, tai jos äänesi väsyy, opit miten voit huoltaa ääntäsi niin, että se palautuu nopeammin. Äänenhuollon avulla saat vapautta, kantavuutta, kestävyyttä ja vahvuutta ääneesi.

Koulutuksen avulla minimoit turhat jännitykset ja ohjataan äänenkäytön ja ilmaisun energia tarkoituksenmukaisiin toimintoihin sekä opit tukeutumaan hengitykseen puheen voimanlähteenä, vahvistamaan resonanssia ja tarkentamaan artikulaatiota. Äänenhuolto edistää myös sinun kokonaishyvinvointiasi. Äänenhuolto on valmistautumista, rauhoittumista ja keskittymistä. Äänenhuollossa keho ja mieli saatetaan yhteyteen, ja ne tulevat tietoisemmaksi toisistaan. Äänenhuoltoon liittyy vahvasti hengityksen lempeä säätely ja syventäminen.

Koulutus sisältää tieto-osuuden lisäksi käytännönharjoituksia.

Ilmoittaudu viimeistään 14.10.2020: https://webropol.com/ep/aani

Koulutus on alueelliseen kehittämistehtävään kuuluvaa täydennyskoulutusta. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan.

Tervetuloa!

Kaupunki