Kaarinan uusi pääkirjasto etenee aikataulussa

Kesällä 2016 alkanut Kaarina-talon rakentaminen on edennyt hyvin. Rakennuksen luovutuksen on määrä tapahtua 27.11. ja talon pääkäyttäjä, Kaarinan pääkirjasto, avaa ovensa tammikuussa 2018.

Tutustu Kaarina-taloon ja pääkirjastoon havainnekuvien kautta. Kuvat kertovat talon tiloista ja väreistä, ihan jokaisen hyllyn tai nojatuolin paikkaa ei niihin vielä ole tarkasti laitettu.

Muutto vaikuttaa pääkirjaston palveluihin ja aukioloihin

Kirjastolaiset valmistautuvat Kaarinassa jo hyvää vauhtia marras-joulukuussa alkavaan muuttoon. Muutto vaikuttaa vanhan pääkirjaston aukioloihin ja palveluihin 25.9.2017 lähtien. Uusi pääkirjasto aukeaa asiakkaille tammikuussa 2018.

Kaarinan muut toimipisteet Littoisissa ja Piikkiössä palvelevat koko ajan normaalisti. Kirjaston maksuja voi maksaa Kaarinan Yhteispalvelupisteessä. Asiakkaiden käytössä ovat myös kaikkien muiden Vaski-kirjastojen palvelut. Syksyn aukiolot ja palvelut

Lisätietoja:

Kulttuuri- ja kirjastopalvelut