Levyhyllyt esittelee | tammi-maaliskuu 2019

Levyjä ja lukemista kirjastosta

Musiikkikirjastot.fi:n vinkkiblogi Levyhyllyt on tuottanut alkuvuonna 2019 lisää albumi- ja kirjavinkkejä. Tammi-maaliskuussa esillä ovat olleet suomalaiset suuruudet Amorphis, Paleface, Joose Keskitalo, , Ville Valo & Agents, Mercedes Bentso, Samuli Putro ja Children Of Bodom. Ulkomaisista klassikoista nousivat mukaan Duran Duran, Iggy Pop ja The Prodigy.

Levyhyllyjen viikoittain julkaistut artikkelit sisältävät musiikin taustoituksen, videoiden ja ajankuvan rinnalla kirjavinkkejä. Mukana on ajankohtaisia teoksia, kuten Linda-Maria Roineen ja Venla Pystysen teos Mercedes Bentso – Ei koira muttei mieskään ja Petri Silaksen kirjoittama Children Of Bodom -kitaristi/laulajan elämäkerta Alexi Laiho – kitara, kaaos & kontrolli. Kirjallisuusvinkit löytyvät artikkeleiden lopusta diskografiatietojen jälkeen.

Vapaaseen jakoon somessa ja verkkokirjastossa

Levyhyllyt on vapaasti jaettavaa ja hyödynnettävää vinkkiaineistoa. Sisältöjä voidaan jakaa kirjastojen kotisivulla, verkkokirjastossa ja somessa. Levyhyllyjen käyttövalmiita syötteitä on mahdollista hyödyntää omassa seudullisessa Finnassa. Albumikuvituksen avulla havainnollistuva musiikin vinkkikaruselli voidaan ottaa käyttöön esimerkiksi Eepos-kirjastojen musiikkisivujen tapaan. Parilla klikkauksella päästään karusellin sisällä kymmenen arvion äärelle. Vanhempiin artikkeleihin pääsee etusivun navigoinnin kohdasta Arkistot.

Suorat yhteydet sisältöihin löytyvät myös kotisivuilta ja somesta:

Levyhyllyt etusivu
Musiikkikirjastot.fi etusivu

Twitter @Musakirjastot
Facebook Musiikkikirjastot.fi

Ville Valo & Agents (2019).