KEPPE, N. R. Analyyttinen Trilogia (Tieteellinen tiede, filosofia ja teologia)

Tämän kirjan tarkoituksena on selventää inversioprosessia, joka on vallannut ihmiskunnan ja tuhonnut sen hyvyyden, totuuden ja erityisesti estetiikan, jotka loivat kreikkalais-roomalaisen sivilisaation perustan. Niiden tilalle on asetettu sensoriaalisuus: rahan valta sekä ruoan ja seksin tuoma nautinto (oralisuus, genitaalisuus ja etenkin raha). 

Esipuhe

Aluksi haluan tehdä lukijalle selväksi, että niin te kuin me kaikki elämme valtavassa tunteiden, ajatusten ja asenteiden hourailussa, jolla ei ole juuri mitään tekemistä todellisuuden kanssa – tunnemme, ajattelemme ja toimimme rinnakkaismaailmassa, joka on kaukana todellisesta maailmasta. Ja koska tätä patologista ajattelutapaa on niin paljon tyrkytetty ihmisten mieliin, he ovat alkaneet uskoa, että heidän pitäisi mukautua valtaapitävien nurinkurisiin toiveisiin.
Tähän kirjaan olen koonnut tieteeseen, filosofiaan ja teologiaan liittyviä aiheita trilogisessa mielessä, jotta lukijalle tulisi selväksi, että triloginen ihminen ja triloginen yhteiskunta ovat sellaisia kuin Luoja on. Uskon todella, että muuta ratkaisua ei ole, jotta voisimme elää oikean todellisuuden mukaisesti.
Kirjoitin aiemmin kirjan Maa, illusoorinen planeetta juuri selventääkseni tätä perustavaa laatua olevaa virhettä, jonka mukaan ihmiskunta on jaettu eri sektoreihin, mikä on hirvittävällä tavalla keskinkertaistanut maailmaa ja sosiaalista elämää, muuttaen ihmisen häntä alempien olentojen, eläinten ja jopa hyönteisten kaltaiseksi.
Yritän tässä selittää kaikkein perimmäisimmän alkuperän niille ongelmille, jotka on luotu sivilisaatiomme saattamiseksi demonien valtaan ja joilla he ovat vahingoittaneet myös itseään.
Huomatkaa, että työmme on pohjimmiltaan tieteellistä, mutta ei sen virheellisessä, induktiivis-materialistisessa mielessä. Koska olemme trilogisia, meidän on luonnollisesti aina käytettävä niitä kahta elementtiä, jotka muodostavat kaiken, mikä on olemassa, eli induktiota ja deduktiota, metodia, jota itse olen kutsunut dedinktioksi.
Kuten aina kirjoittaessani olen jakanut tämän kirjan kolmeen osaan: tieteelliseen, filosofiseen ja teologiseen, mutta trilogisessa