Koulutus ja seminaarit

Tapahtumajärjestäjän koulutus, osa 2/3

Seurattavissa verkossa

Järjestämme kolmen aamupäivän mittaisen tapahtumajärjestäjän etäkoulutuksen loka-marraskuussa 2021. Koulutuksessa käsitellään lähitapahtumia, jotka järjestetään kirjaston sisä- tai ulkotiloissa. Koulutuksessa suunnitellaan konkreettinen tilaisuus turvallisuus- ja lupakäytännöt huomioiden, käytännön tehtävien avulla.

Koulutus toteutetaan verkossa Teamsin välityksellä keskiviikkoaamupäivinä 13.10., 3.11. ja 17.11.2021, klo 9-12. Osallistujat työstävät omaa tapahtumaesimerkkiä, joka voi olla todellinen tai kuvitteellinen.

Koulutuksen toteuttaa Koulutuskeskus Salpaus.

Lisätietoa koulutuksen ohjelmasta.

Koulutus on osa Ideoita ja näkökulmia kirjastojen tapahtumiin -koulutuskokonaisuutta, joka toteutetaan vuonna 2021.

Sijainti
Teams-etäkoulutus
Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä
Yhteyshenkilö
Hanna Pitkänen
Puhelin
Maksuton
Materiaalit tilaisuuden jälkeen

Koulutuksesta tulee tallenteet, joiden käyttöoikeus on Lahden AKE-alueen kirjastohenkilökunnalle (Etelä-Karjala, Kanta-Häme, Kymenlaakso, Päijät-Häme). Tallenteet ovat katsottavissa helmikuun 2022 loppuun saakka.

Koulutuksen tai seminaarin aihe