Koulutus ja seminaarit

Sosiaalinen media & kirjastot -webinaari 14.4. klo 13-15

Seurattavissa verkossa

Kirjastoseura järjestää yhteistyössä Kirjastokaistan kanssa kolmen jakson mittaisen webinaarisarjan kevään 2021 aikana. Webinaarit ovat kaikille avoimia ja maksuttomia tapahtumia. Niiden tarkoituksena on nostaa ajankohtaisia tai muuten hyödyllisiä teemoja esille ja tarjota näin inspiraatiota sekä työvälineitä kirjastoalan ammattilaisille.

Sarjan toinen webinaari lähetetään keskiviikkona 14.4. klo 13-15 ja sen aiheena on Sosiaalinen media & kirjastot. Tervetuloa seuraamaan!

WEBINAARIOHJELMA

Klo 13.00-13.45

Sosiaalisen median viestinnän suunnittelu ja tavoitteellisuus
Pauliina Mäkelä, Viestintä-Piritta

Klo 13.50-14.20
Kuinka tavoittaa nuoria somessa?
Minttu Luomala & Katja Pietilä, Oulun kaupunginkirjasto

Klo 14.25-15.00
Tehokkaasti, saavutettavasti ja persoonallisesti somessa
Henriika Tulivirta, Sivupiiri

Webinaaria voi seurata Kirjastokaistalta

Esitykset voi katsoa myös jälkikäteen. Jos et päässyt seuraamaan sarjan ensimmäistä lähetystä 10.2., niin mielenkiintoiset esitykset löytyvät Kirjastokaistalta:
Kuntavaikuttaminen ja kirjastot -webinaari

Seuraava webinaari järjestetään 9.6. klo 13-15. Sen ohjelmasisällöistä lähetämme tietoa lähempänä tapahtumaa, mutta ajankohta on hyvä laittaa jo kalenteriin.

Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Suomen kirjastoseura